Comité Thermen II opgericht

13 februari 2008

Comité Thermen II opgericht

13 februari, namen 13 Alphense burgers het besluit een comité in het leven te roepen dat de belangen van de zwemmende Alphenaren wil behartigen. Het comité wil de gemeenteraad en B & W hun ideeën voorleggen en bediscussiëren.

Doel is de herbouw van de Thermen onder voorwaarden die de Alphenaren belangrijk vinden. Dit betekent dat de wijze waarop de bouw en wijziging van de infrastructuur zal plaatsvinden nauwlettend door het comité wordt gevolgd.

Het comité bestaat uit recreatieve zwemmers en belanghebbenden die het belang van vrij en schoolzwemmen willen uitdragen. Er wordt een optimale bezetting van de Thermen II nagestreefd zodat het economisch zo voordelig mogelijk is. Samen met de verenigingen willen zij bespreken hoe tot een redelijke verdeling van de zwemtijd kan worden gekomen.

Hoewel de SP het initiatief nam tot het comité gaat het comité zelfstandig en politiek onafhankelijke verder. Als bestuur zijn gekozen voorzitter Ton Wallaart, secretaris Hans den Brinker en penningmeester John Zuiderduin. Aan belangstellenden zal per mail de nieuwsbrief worden gestuurd.

Voor informatie kunt u contact opnemen met:
Ton Wallaart - Voorzitter, tel : 0172-240096 of
Hans den Brinker - Secretaris, tel : 06-54.22.56.94