SP kamerlid Harry van Bommel deelt ZO! uit in Alphen

23 mei 2008

SP kamerlid Harry van Bommel deelt ZO! uit in Alphen

Op 26 mei 2008 komt SP kamerlid Harry van Bommel naar Alphen aan den Rijn. Samen met SP bestuurs- en gemeenteraadsleden gaat hij in de wijk Ridderveld de nieuwe editie van de gratis SP krant ZO! uitdelen.

Het is de tweede editie van de landelijke SP krant. Deze krant die het levenslicht zag onder de naam NU! Komt terug onder de naam ZO! De bekende nieuwssite www.nu.nl maakte bezwaar tegen de naam van onze krant.

Alphense Voorzitter Gerard Harmes: “Misschien is ZO! eigenlijk nog wel een betere naam omdat hiermee aangegeven wordt waar we voor staan en hoe wij onze acties voeren. Wij zijn een actiepartij en vinden het belangrijk dat onze volksvertegenwoordigers veel op straat zijn. Wij zoeken actief het contact met de mensen. Dat geldt niet alleen voor onze bestuurs – en gemeenteraadsleden maar ook voor onze kamerleden. Dat Harry van Bommel met ons de deuren langs gaat laat dat maar weer eens zien.

De krant wordt de komende weken door heel Alphen aan den Rijn verspreid. We beginnen 26 mei in de wijk Ridderveld. We vertrekken om 19.15 vanaf de locatie waar zwembad de Thermen heeft gestaan en gaan vandaar de wijk in. Een uitgelezen gelegenheid om met onze vertegenwoordigers van gedachten te wisselen over zaken die de burgers belangrijk vinden.