NUON. ZE ZIJN NUTS!!!! Ga zaterdag 31 januari mee naar Arnhem!

28 januari 2009

NUON. ZE ZIJN NUTS!!!! Ga zaterdag 31 januari mee naar Arnhem!

Na Essent dreigt nu ook NUON in de uitverkoop te gaan. Het is nog niet duidelijk of een Zweeds, Deens, Duits of Italiaans bedrijf wordt uitverkoren door de NUON-top. Duidelijk is wel dat straks in buitenlandse hoofdkantoren wordt beslist over ons gas en licht. Maar het is nog niet te laat. Er wordt getwijfeld in diverse politieke partijen en bijna 70 procent van de Nederlanders wil ook niet dat onze energiebedrijven in de verkoop gaan.

Vanzelfsprekend gaat de SP in Alphen ook actievoeren tegen deze aanstaande verkoop van NUON.

Na de succesvolle start van de Essent-actie in Den Bosch gaat de SP ook de actie tegen de NUON verkoop groots aftrappen. Op zaterdag 31 januari zal Agnes Kant bij het hoofdkantoor van NUON in Arnhem het startsein geven. Er wordt gerekend op een hoge opkomst van SP-leden uit de provincies waar NUON actief is. Wij roepen alle Alphense leden en niet leden op om deel te nemen aan de aftrap in Arnhem.

Kom naar het NUON hoofdkantoor in Arnhem, Utrechtseweg 68. Start van de actie is om 13:30 uur.

Route per OV (10 minuten lopen). Vanaf het NS station, uitgang centrumzijde, door de tijdelijke hal heen en beneden de eerste uitgang rechts nemen, dan rechtsaf (om het bouwterrein heen) de Utrechtseweg op lopen.Na het busstation en de twee hoge Essenttorens zie je een gebogen kunstwerk over de weg. Daar is het NUON kantoor.

Heeft u vragen over de reis, de actie of reist u liever samen met een groep SP-ers. Mail dan naar alphen@sp.nl of bel Gerard Harmes 0172 - 444085 of Jo Schriek 06- 30387297.

Tot zaterdag in Arnhem.

Bestuur SP Alphen aan den Rijn