Harry van Bommel overhandigt namens SP afdeling cheque van € 250 van band ‘Kinderen tegen Kinderen’ voor het Open Venster

15 september 2009

Harry was zaterdag 12 september te gast op het Alphens SP feest met barbecue. Harry heeft namens de SP afdeling Alphen a/d Rijn aan de band Kinderen Tegen Kinderen (die kosteloos optreden voor een goed doel) een cheque van € 250 overhandigd. Marianne Suidgeest die namens het Open Venster aanwezig was ontving deze cheque. Kijk en luister even op www.kinderentegenkinderen.nl naar hun muziek.

Het Open Venster ontvangt deze steun voor het goede werk dat zij doen ten behoeve van dak- en thuislozen.
Het feest was bij de Scouting ‘De Nachtegalen’ bij het gebouw het Kraaiennest in Alphen aan den Rijn. Meer dan 50 leden waren aanwezig. Het weer was prachtig, waardoor de band in de open lucht kon spelen en de BBQ lekker in de openlucht plaats kon vinden.

Er zijn verschillende redenen waarom de Alphense SP afdeling feest vierde.

• Als bedankje voor onze leden waarvan er velen op verschillende terreinen actief zijn.
  • De Alphense SP afdeling bestaat 31 jaar.
  • Het bestuur heeft zich recentelijk flink uitgebreid en dat alleen al was een feestje waard!
  • Ons nieuwe bestuurslid Martijn Zohlandt bracht het door hem gecomponeerde campagnelied ‘Stem Potlood’ zingend ten gehore.

Daarnaast was er was een loterij met een rad van avontuur. Leden konden via een lotnummer die op de uitnodiging stond vermeld een prijs € 50 winnen.