Algemene ledenvergadering 23 november 2009 in de Bron Troubadourweg 2 om 20.00 uur

15 november 2009

Beste partijgenoten,

Er is de afgelopen vier jaar hard gewerkt door onze afdeling om de SP goed op de kaart te zetten.
Het resultaat mag er wat ons betreft zijn!

Zoals u wellicht weet komen er belangrijke tijden aan. Op 3 maart 2010 zijn namelijk de verkiezingen voor de gemeenteraad. In de afgelopen weken hebben wij het concept verkiezingsprogramma 2010-2014 opgesteld en zijn er gesprekken gevoerd met kandidaten voor onze lijst.

Agenda 23 november 2009
1. Verkiezingsprogramma SP 2010-2014
2. Kandidatenlijst
3. Kandidaat bestuurslid

Op 23 november wordt het verkiezingsprogramma aan u gepresenteerd.
Wij vragen u het conceptprogramma door te nemen. Indien u wijzigingsvoorstellen heeft, dan vragen wij u vriendelijk deze digitaal aan te leveren of op papier me te nemen. U kunt uw wijzigingsvoorstellen e-mailen aan gharmes@tomaatnet.nl.
Het concept programma staat op de site van de SP Alphen aan den Rijn maar is ook op papier op te vragen uiteraard. Neem hiervoor dan contact op met het secretariaat, rentezar@hotmail.com.

Kandidatenlijst
De concept kandidatenlijst is bij deze uitnodiging gevoegd. De lijst wordt met goedkeuring van het bestuur aan u voorgelegd.
U heeft de mogelijkheid een tegenkandidaat te stellen, dit is dan in plaats van iemand die nu op de concept lijst staat. Indien de tegenkandidaat dan gekozen wordt, verdwijnt de oorspronkelijke kandidaat van de lijst. De tegenkandidaat dient uiterlijk op 22 november 24.00 uur bij de voorzitter bekend te zijn.

Kandidaat bestuurslid
Milan Knezevic is een nieuwe kandidaat voor ons bestuur. Milan houdt zich nu al bezig met acties, het maken van foto’s en gaat in de toekomst onze website bijhouden.

Wij hopen dat u allemaal komt! Als u vervoersproblemen heeft regelen wij iets. U kunt contact opnemen met Roela Entezar 06-47047374.

Namens het afdelingsbestuur.

Gerard Harmes