Sp start actie voor ondernemers lage zijde

26 februari 2011

Sp start actie voor ondernemers lage zijde

Zaterdag 26 februari is de SP de actie voor de ondernemers van de Lage Zijde gestart. De "SP-Burgemeester" van de "Deelgemeente Lage Zijde" opende, samen met de lijsttrekker voor de Provinciale Staten Verkiezingen Harre van der Nat en de actieve leden Erika Westerweel en Martijn Feenstra, de actie door een spandoek op te hangen bij de Oudhoornseweg.Lage Zijde 1

Daarna reed Harre van der Nat symbolisch de afgesloten Oudhoornseweg in. De ondernemers ondervinden veel hinder van de afsluiting van deze weg en missen daardoor veel omzet. De SP wil met deze actie bereiken dat de Oudhoornseweg weer wordt opgesteld. Ook wil de SP dat de verpaupering van de Lage Zijde nu eindelijk eens op een goede manier wordt aangepakt. Op de gemeenteraadsvergadering van 3 maart zal de SP hiertoe 2 moties indienen. Iedereen die deze actie wil steunen kan bij de betrokken ondernemers de petitie ondertekenen.Lage Zijde 2 Lage Zijde 3