“Buur voor Bernardus” straatvoetbaltoernooi voor de jeugd in Hazerswoude-Rijndijk

3 juli 2013

Straatvoetbal
Vanaf maandag 15 juli tot en met woensdag 17 juli zal er worden gevoetbald op het parkeerterrein van voetbalvereniging Bernardus. Het straatvoetbaltoernooi zal worden georganiseerd door wijkbewoners en de SP.

Download hier het inschrijfformulier, print het uit en meld je aan. Zorg wel voor een volwassen begeleider die als contactpersoon kan fungeren. (bij bijvoorbeeld onverwachte weersomstandigheden)

Er zijn drie leeftijdscategorieën: 6/7 jaar, 8,9 jaar en 10 tot en met 12 jaar. Alle wedstrijden zijn in de avonduren. De kleintjes zullen vanaf 18.00 uur voetballen. De teams spelen volgens de zaalvoetbalregels en moeten minimaal bestaan uit 4 en maximaal uit 6 spelers. En natuurlijk zijn er ook prijzen te winnen.

Deelname is gratis maar een vrijwillige bijdrage voor het uiteindelijke doel (een speelterrein op het trapveldje aan de Mozartlaan) is natuurlijk welkom. Het is belangrijk dat er in elke wijk voldoende veilige speelruimte is voor kinderen. Een nieuw speelterrein op het grasveldje naast de Mozartlaan zien vele buurtbewoners graag verschijnen.