SP PLAATST EIGEN WEGWIJZER NAAR VOORZIENINGEN

21 oktober 2013

SP PLAATST EIGEN WEGWIJZER NAAR VOORZIENINGEN

De SP plaatst op dinsdag 22 oktober in Boskoop een wegwijzer voor de nieuwe gemeente Alphen aan den Rijn. Hierbij gaat het dan niet om de kortste route naar b.v Archeon of Avifauna, maar om de afstanden die de inwoners van Boskoop moeten gaan afleggen om bijvoorbeeld bij het gemeentehuis of de vuilstort te komen.

Met deze actie wil de SP de schaalvergroting aan de kaak stellen die het gevolg is van de gemeentelijke herindeling. Heeft Boskoop nu bijvoorbeeld nog een eigen gemeentehuis, na 1 januari 2014 moeten de Boskopers voor hun paspoort naar het gemeentehuis in Alphen aan den Rijn.

Ook wil de SP aandacht besteden aan de speerpunten van het verkiezingsprogramma, mocht u ze willen lezen of er vragen over hebben, zijn we aanwezig om er een antwoord op te geven.

Dinsdag 22 oktober zal om 15.00 uur bij het Gemeentehuis in Boskoop de wegwijzer onthuld worden door de eerste vrouw van de SP op de kandidatenlijst, de Boskoopse Lidie Voorend.

Wij nodigen iedereen van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.