Eerste ledenvergadering van het nieuwe politieke jaar groot succes!

9 september 2019

Eerste ledenvergadering van het nieuwe politieke jaar groot succes!

Foto: Glenn Tollenaar / SP Alphen aan den Rijn

Op 4 September 2019 heeft SP Alphen aan den Rijn haar eerste Algemene leden vergadering gehouden van het nieuwe politieke jaar. Tijdens deze ALV is samen met de leden teruggeblikt op het afgelopen jaar, zijn toekomstige acties besproken en de huidige situatie is geëvalueerd.

De vergadering werd gehouden in het gebouw van stichting MAX, wat niet voor niets was. Eén van de grootste acties die onze afdeling namelijk het afgelopen jaar gevoerd heeft is voor het behouden van het pand van stichting MAX. Sander de Nie, voorzitter van stichting MAX, hield ook een praatje voor de leden over die actie. Een ander belangrijk punt op de agenda was de actie omtrent het openhouden van de Huisartsen post in Alphen aan den Rijn, dit is echter een actie waar we nog druk mee bezig zijn en op 10 september as. houden we een informatie avond over dit onderwerp.

“Al met al was het een geslaagde avond, voor ons als afdeling is het belangrijk dat al onze leden betrokken blijven met wat de partij hier in Alphen doet. Maar het is ook belangrijk dat wij de meningen en ideeën van onze leden te horen krijgen, omdat dat ons ook weer vooruit kan helpen” aldus Daniël Boer, de voorzitter van SP Alphen aan den Rijn.

De volgende ALV van de SP in Alphen is alweer over anderhalve week op 17 september. Deze staat in het teken van het organisatorisch congres van de SP waar een nieuw landelijk partij bestuur wordt gekozen, alle leden van de SP zijn welkom om aan deze ALV deel te nemen. Op Dinsdag 10 september wordt er een actiebijeenkomst georganiseerd over de vooruitgang en toekomst van de actie omtrent de HAP in Alphen, ook hier zijn alle leden voor uitgenodigd.