Een hart onder de riem van collega Jenny: Een bosje bloemen voor thuiszorgmedewerkers Buurtzorg!

20 april 2020

Foto: Maurits Gemmink / SP

Afgelopen donderdagmiddag hebben wij als SP 23 boeketten afgeleverd bij medewerkers van de thuiszorgorganisatie Buurtzorg in Alphen aan den Rijn. Dit hebben wij gedaan op verzoek van Buurtzorgmedewerker Jenny die met zwangerschapsverlof is en haar collega’s een hart onder de riem wilde steken. SP fractievoorzitter Iris van de Kolk: “Ook deze mensen werken keihard en vaak met te weinig beschermingsmiddelen, het minste wat wij kunnen doen is ze een hart onder de riem steken met een mooie bos bloemen.”

Wil jij ook bloemen bestellen om iemand een hart onder de riem te steken? Voor 5 euro brengen leden van de SP een boeket langs, het geld wat over blijft gaat samen met een investering vanuit de partijkas naar acties zoals deze om mensen in vitale beroepen te bedanken voor hun werk!

Volg dan de instructies hieronder:

1. Neem contact met ons op via alphen@sp.nl, mob. 06 42 83 94 81 of de sociale media van SP Alphen aan den Rijn

2. Vermeld wie je bent, naar wie het bloemetje moet gaan (naam + adres) en welk tekstje op het kaartje moet komen.

3. Wij sturen je het rekeningnummer waar je het naar over kan maken.

4. Zodra wij de betaling hebben ontvangen gaan wij voor je aan de slag en laten we binnen 48 uur weten wanneer we het bosje bloemen gaan bezorgen.

5. Is iemand niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem! Dan hangen we het aan de deur.

Extra informatie
Kosten boeket: 5 euro

Bestelling opgeven via: alphen@sp.nl, mob. 06 42 83 94 81 of onze sociale media.

Bezorgingsgebied: Alphen a/d Rijn, Boskoop, Koudekerk a/d Rijn, Hazerswoude Rijndijk, Hazerswoude Dorp, Aarlanderveen, Zwammerdam, Benthuizen en Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Wat doen we met het overgebleven geld? Daarvan delen we gratis boeketten uit aan mensen in de zorg en andere vitale beroepen! Zo helpen we elkaar allemaal met wat vrolijkheid voor in huis in deze zware tijden.

Foto: Maurits Gemmink / SP