KOM 17 SEPTEMBER 2023 NAAR HET PRINSJESDAGPROTEST IN DEN HAAG!

12 september 2023

KOM 17 SEPTEMBER 2023 NAAR HET PRINSJESDAGPROTEST IN DEN HAAG!

Foto: SP

Op de zondag voor Prinsjesdag komen wij op voor Nederland. Want het is tijd voor verandering!

Onder het kabinet Rutte 4 zijn onze kosten alleen maar gestegen, terwijl grote bedrijven woekerwinsten maken. Steeds meer mensen kunnen de kosten voor het dagelijks leven niet meer betalen. Niet alleen de boodschappen, maar ook de zorg, energie, wonen en OV zijn veel duurder geworden.

Onze lonen blijven achter en onze pensioenen zijn onzeker gemaakt. Als dezelfde partijen en dezelfde mensen die deze problemen hebben veroorzaakt het wéér voor het zeggen krijgen dan worden deze problemen niet opgelost. Sterker nog, er liggen plannen om nóg meer te bezuinigen op de verpleeghuizen en de thuiszorg. De zorg voor onze ouderen staat op het spel.

Onze samenleving en voorzieningen zijn door de politiek van Rutte jarenlang afgebroken. Het is genoeg geweest. Nederland kan zoveel beter als we opkomen voor onszelf en elkaar. Voor onze zorg, natuur en volkshuisvesting. Daarom komen we op 17 september op voor Nederland! Samen laten we zien dat het anders kan en dat het anders moet! Dus kom op voor Nederland!

· Wanneer: 17 september, 13.00 uur

· Waar: Den Haag, Koekamp (naast Den Haag Centraal)

Onze afdeling gaat met de bus naar Den Haag

Wanneer je je aanmeldt ben je van harte welkom om mee te rijden met onze bus. Maak daar vooral gebruik van, want we hebben deze speciaal voor jullie geregeld! Ook niet-leden zijn natuurlijk welkom om mee te gaan. Denk vooral even goed na of er mensen in je omgeving zijn die ook wel mee willen, hoe meer mensen op het protest, hoe groter de impact!

Als je meegaat met de bus verzamelen we om 11.00 bij de Kiss&Ride naast het gemeentehuis in Alphen aan den Rijn. Het adres is stadhuisplein 1. Bel voor meer informatie gerust even naar 0616970736.

Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar:

alphenaandenrijn@sp.nl

Vermeld hierbij wel even je naam en met hoe veel personen je meekomt. Tot zaterdag!

Daniel Boer

SP Alphen aan den Rijn